31 października 2012

Halloweenowa grafika

   No to mamy długi weekend a ja już w domku. Jak wiecie, dzisiaj wypada Halloween. Chciałabym, żeby
   kiedyś to święto przyjęło się i u nas, ma niezły klimat! W poniedziałek na grafice komputerowej kończyliśmy
   prace na temat tego święta na ocenę. Nie miałam konkretnego pomysłu, zrobiłam zdjęcie telefonem
   monitora na zajęciach (wiem, mądre!). Ale chciałam Wam pokazać, czym mniej więcej się zajmujemy.

A tak wyglądała Łódz w poniedziałek:
i ja dzisiaj:

   No to strasznego Halloween!!

61 komentarzy:

  1. oo ale biało u Ciebie :D Ładna fotka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyszłaś na tym zdjęciu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, jakby Halloween się u nas przyjęło, ale chyba nie ma co na to liczyć ;>
    Ty dzisiaj fajna !:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio chyba jesteś jeszcze ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahaah grafika pierwsza klasa :D corel <3
    a Ty- cudna jestes. wyszlas tak przepieknie na tym zdjeciu ze patrze i patrze..

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że pracujecie w coler'u :D ja miałam z niego zajęcia w tamtym roku szkolnym ;p
    ładnie wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna kreska na oku:)
    Wygladasz jak modelka z gazety...tez tak chce:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne macie zadania :) Grafika super!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzisiaj w Łodzi nie ma już nawet pozostałości po tym śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale uroczo wyszłaś na tym zdjęciu ^^ i grafika też świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczne zdjęcie to ostatnie :) makijaż idealny :) napiszesz kiedyś o tym jak się malujesz, jakich kosmetyków używasz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego Halloween Malenka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, jak bym siebie słyszała ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna grafika ;d
    no i Ty śliczna! piękna kreska na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznego halloween nawzajem :D
    fajna grafika :D

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie śniegu już prawie nie ma. Masz świetną kreskę na tym zdjęciu (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Na zdjęciu wyglądasz jak słoodki aniołek ^^. Bardzo podoba mi się Twoja kreska na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszędzie halloween! :) jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyszłaś, a halloween na tym rysunku wyszło bardzo ciekawie;))

    również strasznego halloween!<3

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ładnie wyszłaś :)
    i też kiedyś takie coś robiłam na infie ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjnie wyglądasz w tych włoskach <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu*-*!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne zajęcia, nie powiem :d
    ładnie wyszłaś, kreska na oku wręcz idealna;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz na tym ostatnim zdjęciu :) Piękna kreska!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękną masz kreskę na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie śliczne to ostatnie zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. ladna grafika : )) ja tam halloween nie obchodze : 3

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  29. grafika wyszła świetna ;)
    też bym chciała, żeby u nas obchodzono to święto, jest cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  30. powiem ci, że bardzo wyładniałaś, gdy porównać zdjęcia sprzed np kilku miesięcy a teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo, grafika komputerowa, chętnie bym się tam z Tobą pobawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ja co roku obchodze Halloween i co roku swietnie sie bawie :)
    piekne photo !!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna ta grafika ;) Powtórzę, ale kreskę masz idealną, do tego wyglądasz tak pięknie na tym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  34. kreska na oku idealna <3
    śliczna jesteś ;*

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawych rzeczy uczycie się na tych zajęciach :)
    Pięknie wyszłaś na ostatnim zdjęciu :)
    Śliczna kreska *.*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajnie Ci w kresach eye-linerem, chyba pierwszy raz je u Ciebie widzę. Mylę się? :)
    Bardzo fajny projekt!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa ta praca :) Mam pytanko, bo pierwszy raz jestem u Ciebie na blogu i chciałam zapytać, gdzie kupiłaś tę bluzkę z etykietą z Jack Daniels'a? Strasznie mi się podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  38. piękna krecha na oku <3

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna praca! :D ładni wyszłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. o, my teraz też pracujemy w corelu ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. też chcę posiadać umiejętność tworzenia takich arcydzieł na moich powiekach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tam się nie przejełam tym, że święto amerykańskie się u nas nie przyjeło. Jak się ma zwariowanych znajomych można wszystko. Przebraliśmy się i na miasto. Miny ludzi np. w hipermarkecie - bezcenne ;))

    Plakat świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. a uczysz sie grafiki przez photoshopa ?

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!