9 marca 2013

Militarnie

Pogoda się zepsuła, a było już tak pięknie! Dobrze, że przynajmniej dzisiaj nie sypie tak śnieg, że nic nie widać. A dzisiaj moje imieninki. W czwartek, w przerwie między laboratoriami a historią ubioru pojechałam do galerii w celu kupienia jednej określonej rzeczy, miała być nią kurtka, którą przyuważyłam kiedyś w H&Mie, ale jednak nie podobała mi się już. Poszłam poszukać w innych sklepach i znalazłam koszulo kurtkę (nie wiem jak ją nazwać), a że w New Looku, bo akurat tam weszłam, było 20% zniżki dla studentów to skorzystałam. Pamiętam, że nigdy mi się nie podobał ten wzór, bo kojarzył mi się z wojskiem, albo tatą chodzącym na ryby, ale teraz się to zmieniło. W tym tygodniu doszły do mnie buty ze sklepu MERG, są piękne i wygodne, więc polecam!:)

koszula-New Look, spodnie-New Yorker, buty-Merg, kolczyki, bransoletka-Lokaah, kurtka-Japan Style (allegro)

83 komentarze:

  1. Ty krowo ! Pisałaś że nie masz czasu żeby cos dla mnie narysować , a żeby skakać przez szalik to masz ! Nienawidzę takich ludzi , i teraz już wiem że pod ta krzywą gembą jest taka wredna małpa ! Od dzisiaj będę rozpowiadać znajomym jaka to na prawdę jesteś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram.

      Usuń
    2. Nie ma to jak popierać samego siebie :)
      Jestem człowiekiem, a nie krową.
      Na pewno w tym czasie, kiedy skakanie zajęło mi kilka sekund bym coś narysowała :D
      No i oczywiście zazdroszczę tematu do rozmowy :)

      Usuń
    3. Ładnie tak z anonima obrażać innych?Mi osobiście podobają się takie posty Sami. I nie jest krową,tylko fajną i miłą osóbką.

      Usuń
    4. Bardzo ładny outfit. Mi podoba się taki styl militarny:) A buty - obłęd *O* Ja ostatnio zamówiłam sobie workery na merg:)

      Usuń
    5. Mnie przytrafiło się to samo , jakoś w wakacje zamówiłam u niej rysunek . po czym odpisała mi że go zrobi . (rysunek był bardzo ważny bo na rocznicę ślubu ) . Pewna tej debilki , poszlam kupic specjalnie zdobioną ramkę ! Rysunek do dzisiaj nie dotarł ! Na wszelakie próby skontaktowania się z nią , ona nie odpowiadała ! Ramka też lezy bo nie mam jej do czego wykorzystać ! Żądam zwrotu koisztów ramki !!!!!!!!!!!

      Usuń
    6. Oszustka !!!!!!!!! Nie zamawiajcie u niej żadnego rysunku !!!!!!

      Usuń
    7. Hahaha! Dobrze, że nawet nikt nic takiego do mnie nie pisał, bo wszystko pamiętam i dotrzymuję słowa. Masakra jakaś... Jakbyś była dojrzała, do tej rocznicy ślubu to nie wyzywałabyś nieznajomej osoby od debilek. Przykro, na prawdę, że musisz wymyślać takie historyjki i teraz pisać milion komentarzy, że niby jesteś inną osobą.

      Usuń
    8. haha po prostu śmieszą mnie te komentarze. Na prawdę dziewczyna z anonima powinna napisać książkę z taką wyobraźnią. Nie przejmuj się Sami :3
      I nie przepadam za moro ale w tym wydaniu jak najbardziej mi się podoba *-*

      Usuń
    9. Ogarnijcie się anonimy -,- Jeśli takie koksy jesteście to nie piszcie z anonima : *
      A teraz na kolana i przepraszać za spam xd Pozdrówka niewyżyte dzieci ♥
      (sory za spam xd)

      Usuń
    10. o się uśmiałam nieźle :D komuś się nudzi ^^

      Usuń
    11. O_o i love haters ! kochamy was za tą bezczelność ! hahaha mi się jakoś nie wydaje żeby sami była krową, bo w sumie wygląda jak człowiek :D
      nie przejmuj się Sami tym JEDNYM anonimkiem ! bo założę się, że to jedna i ta sama osoba :P
      świetny outfit :)

      Usuń
  2. wszystkiego najlepszego,i spełnienia marzeń.Prześliczne zdjęcia,a stylizacja rewelacyjna,bardzo mi się podobasz w tej militarnej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz uroczo, a ten gif jest cudny! Od razu pojawia się uśmiech na twarzy :D

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja i wszystkiego najlepszego z okazji imienin :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WSZYSTKIEGO DOBREGO ! : )
    btw. świetna stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahhahah Anonimek loff ; * Nie ma to jak wyzywać Sami od krowy : c Na pewno się przejęła xd
    No a tak co do postu to powtórzę to że masz świetny styl ; ) Ładnie Ci też w spiętych włosach ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wyglądasz! bardzo mi się podobają Twoje nowe buty :)
    wszystkiego najlepszego z okazji imienin! spełnienia marzeń! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje do Ciebie ten styl ;-) Ile u Ciebie śniegu...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie śniegu nie ma, ale tak szaro buro i deszcz padał :-( Ja też chcę z powrotem słońce! ;-(

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :) Świetna stylizacja, koszula jest cudna *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. eii , anonimie , ogarnij się !
    nie masz prawa szarpać komuś opinii , tym bardziej , że to co napisałeś nie jest prawdą . tak się nie zachowują normalni ludzie , tym bardzie ' po ślubie ' .

    a tak wgl to piękne zdjęcia ;o ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaa :D Ale Ci super w tym zestawie :) Najbardziej podoba mi się koszula i buty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się bardzo podoba *.*
    Giiiif♥ haha ^^
    Stoooo lat, sto lat! (;

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta bluzka (?)
    Też chcę taką *.*

    uzalezniona-od-olowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny militarny look
    Kisses
    Aga

    New posts
    Neon and studs!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie też szaro, buro i zimno. Nie ma to jak znizki, przeceny :) jak dają to trzeba korzystać, piękna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm, jak tak patrze na te zdjęcie, to moro Ci pasuje! :) Fajnie wyglądasz w takich militarnych rzeczach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. hahah uwielbiam Twoje gifyy ;d
    u mnie też dowaliło śniegu ;x

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym się zapytać jakimi kredkami narysowałaś DEYNN? wodnymi? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna koszula, marzy mi się taka, albo sweterek w moro <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham anonimowych hejterów.
    Sami, jak na krowę to powiem ci że ładna tyś :D
    A buty są śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia♥
    Uroczy gif♥:3

    OdpowiedzUsuń
  23. Popieram Anonimka , tez się jakoś nie doczekałam na rysunek , za który zapłaciłam
    !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie napisz mi swoje dane, a zaraz sprawdzę, czy mówisz prawdę :)))
      ach te wykrzykniki na samym końcu :D (przypominają mi anonimka z góry:P
      A tak właściwie to zastanawia mnie po co Ty to tutaj piszesz, zamiast zwrócić się z tym osobiście do mnie, skoro rzekomo zapłaciłaś i nie dostałaś?

      Usuń
    2. o lol..... dobre!i to jeszcze tak samo pisane przecinki,ludzie trzymajcie mnie! Współczuję Ci Sami ;;*

      Usuń
    3. Sami współczuję ci,a z drugiej strony to możesz się pośmiać z tego,co potrafią osoby,które są zazdrosne o czyjś talent,urodę. No nic. Ale my prawdziwe czytelniczki wiemy jaka jesteś naprawdę :D

      Usuń
    4. Oj tam nie przejmuj się! Jesteśmy z Tobą:)

      Usuń
  24. Aaaaa, buty buty buty *_*
    kurcze, już się tak ciepło robilo, przerzuciłam się na kurtke wiosenno-jesienną, siedze w szkole i nagle takie wtf, śnieg pada.

    OdpowiedzUsuń
  25. No dokładnie! Nie za dobrze,że się zepsuła, a już było tak pięknie, słoneczkoo ... ^^
    Wszystko diabli wzieli ! xd ;D hhaha ;3
    No na szczęście już niedługo wiosna :D
    Rewelacyjny blog.
    Podoba mi się wygląd.
    Notki ciekawe, zdjęcia bardzo fajne.
    Postaram się zaglądać częściej.
    Zostawiam komentarz i liczę na rewanżyk *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie!! bardzo fajny look. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ma bardzo się podoba militarny styl :D i wszystkiego najlepszego! ( ; /a.

    OdpowiedzUsuń
  28. ubierz się, bo zmarzniesz;]
    fajna koszula!=]

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach. Bardzo Ci pasuje taki styl. Buty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bajeczna ta koszula :)) przygarnęłabym ją :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz :DD
    W moro ci do twarzy ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna koszula, bardzo lubię motyw moro :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak się rano obudziłam to zobaczyłam śnieg.
    I nici z pięknej pogody.

    Wszystkiego naj.

    Piękne buty i koszula. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny komplet :)
    Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin :)) :*

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  35. o matko! po pierwsze - wszystkiego najlepszego z okazji imienin! :D a po drugie - dzisiejsze komentarze od anonimów mnie rozbroiły xD luuudzie, ogarnijcie się... :P

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniały gif :D cały outfit super :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Koszula i buty są świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. to chyba moja ulubiona stylizacja jak narazie ;d koszula mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. a jaki koszt rysunku? ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. HAHA anonimki mnie powalają , no ale można się pośmiać :))
    Też mam tak nie raz , że coś mi się podoba , a jak już mam to kupować to mi się odwidzi. :)) HAH :D
    Kocham styl militarny :D

    OdpowiedzUsuń
  41. ojejciu, u ciebie jest jeszcze śnieg... u mnie na szczescie nie. No ale jest strasznie zimno :/
    Fajny strój :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Imieninki ? To spóźnione najlepszego. :)
    I świetny gif na końcu ;>

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie to wygląda w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia. <3 Buty są mega.

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ładnie ci w kucyku :)

    http://www.pati-paaati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. spóźnione życzenia urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie buty.
    Zapraszam do mnie, blog o odchudzaniu i nie tylko. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  48. szaleję ostatnio za taką koszulą ;d

    OdpowiedzUsuń
  49. moro <3!!!

    ps. anonimowi sie nudzą, ahjeju^^

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny zestaw i ładnie Ci w nim :> a buty są cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!