4 stycznia 2014

COSMETICS - NEW IN

Przez ostatnie dni przybyło mi trochę kosmetyków, więc dzisiaj pokażę Wam co kupiłam (bądź dostałam) przez ostatnie 2 tygodnie. Nie jest tego dużo, ale z większości rzeczy jestem bardzo zadowolona!

Lakier do paznokci Golden Rose z kolekcji Carnival nr 1
Jest to bezbarwny lakier z drobinkami. Bardzo podoba mi się efekt, który daje nałożony na bazowy kolor (szczególnie czarny) - TUTAJ możecie zobaczyć jak wygląda.
Koszt - ok. 10 zł

Tusz do rzęs Maybelline Illegal Length (wydłużający tusz do rzęs)
Jestem z niego w miarę zadowolona, ale to nie to samo co mój ostatni tusz z Max Factor. Jednak wydłużenie jest.
Koszt - ok. 30zł

Kredka do oczu Maybelline Colorama Crayon Khol, kolor 110 black gold
Mięciutka kredka, ma bardzo ładny kolor i jest łatwa w aplikacji. Jestem z niej zadowolona.
Koszt - ok. 12 zł

Żel do stylizacji brwi, Catrice Eyebrow filler 
Kupiłam go dziś więc nie mogę się na razie na jego temat wypowiedzieć. Jutro wypróbuję.
Koszt - ok. 15 zł

Lakier do ust Rimmel Apocalips kolor 501 Stellar
Bardzo łatwy w aplikacji, ma piękny intensywny kolor. Po jakimś czasie noszenia go na ustach  ściera się nierównomiernie, co niezbyt apetycznie wygląda. Jednak warto nosić go w torebce w razie potrzeby.
Koszt - ok. 30 zł

Szminka do ust Kate Moss Rimmel, nr 10
Ma cudowny ciemno czerwony kolor. Jak do tej pory każda szminka wyglądała na moich ustach na ciemny róż tak ta jest rzeczywiście czerwona! Daje ładny matowy efekt.
Koszt - ok. 20 zł

Korektory z Avonu 
Na razie użyłam tego w sztyfcie. Kolor wtapia się w skórę, z kryciem nie jest źle, mogę określić je jako średnie. 

po lewej:
Pianka do włosów Niveal Vital 
Ładnie pachnie, mocno klei się na dłoniach, natomiast włosów nie skleja. Użyłam jej dopiero jeden raz. Mam nadzieję, że dobrze się sprawdzi bo zamierzam odstawić całkowicie prostownicę do włosów.
Koszt - ok. 12-13 zł

po prawej:
Podkład w musie Rimmel Stay Matte (nowa wersja) kolor 100 Ivory
Dobrze kryje, utrzymuje się na twarzy cały dzień (nie trzeba go poprawiać). Jest gęsty, ja go rozprowadzam pędzlem. Nie zauważyłam jakiegoś mocnego matowienia.
Koszt - ok. 20 zł

43 komentarze:

  1. mam taki tusz ten szary i jest bardzo dobry ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się zastanowię nad tą pomadką :3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post ;3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiego apsratu używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanowię się nad kredką do oczu i lakierem do paznokci, dawno nie kupowałam nowego^^
    almostyou.biżu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Czym robisz kreski? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier do paznokci piekny *.*
    ewelina-r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam prośbę namalujesz namalujesz sylwetkę do zaprojektowanie ciuchów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama muszę to zrobić na projektowanie ubioru na studia, tyle że narysować nie namalować :)
      przy okazji mogę tu wstawić :)

      Usuń
  9. Ta szminka do ust jest genialna! :) <3
    MAM PROŚBĘ MOŻECIE KLIKNĄĆ PO PRAWEJ STRONIE W BANER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU, ZA TO W NASTĘPNYM POŚCIE POLECĘ WASZE BLOGI.

    http://be-youurself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości ;) genialna szminka ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawałek pasmanterii w domu :D
    ______________________________
    http://marfajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sami, miałaś do czynienia z kosmetykami z firmy Oriflame?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, o ile dobrze pamiętam to nic nie kupowałam z Oriflame ;)

      Usuń
  13. Bardzo lubię posty NEW IN bo można sie przyjrzeć różnym rzeczom i potem jak sie spodoba to je kupić i mieć radochę :) podoba mi sie ten lakier do ust choć ja na to mówię tint.

    P.S. Dużo portretów zrobiłas w te święta. Super!

    dream-with-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty! ♥ Jak zrobiłaś takie tło na zdjęciach? Odpowiedz proszęę!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. slyszalam ze szminka km jest swietna;) konieczne daj recenzje tuszu do brwi:)
    buziaaaaki:*
    BLOG KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej jak uzyskujesz takie tło do zdjęc? jest bardzo fajne, a tak poza tym super kosmetyki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. mam jedno pytanie co do tła zdjęć, robisz je w jakijms programie? bo widziałam juz u jednej blogerki coś podobnego. bardzo mnei to ciekawi :p

    OdpowiedzUsuń
  18. mam oba korektory z Avonu. Nie są złe, ale spodziewałam się czegoś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwona szminka do Must Have każdej kobiecej kosmetyczki - moim zdaniem :) Twoja ma śliczny odcień :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny jest ten lakier z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie podoba mi sie osadzenie tych zdjec na tym tle.. rewelka! :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też ostatnio polubiłam lakiery z drobinkami, nawet zakupiłam dwa nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiam się nad tym podkładem w musie... :) Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie wygląda ten lakier, patrzę że niektórych kosmetyków używamy takich samych :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne nowości <33
    Ciekawie Ci tło wyszło :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. hm.. skoro piszesz, że ten podkład z rimmela dobrze kryje to może i ja spróbuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post ;) Ja mam podobne korektory z Avona ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chcę w końcu sobie zakupić szminkę! :D
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam Ci spróbować Eveline, 16H Super Long Lasting Shine Liquid Tint Glow zamiast tego Rimmela :D
    Ja ostatnio kupiłam i się nie rozstaję z tym! :D Trzyma się super, daje świetny kolor i kosztuje ok 10 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ja akurat z tego tuszu wydłużającego od Maybelline jestem niezadowolona, z początku jakoś malował ale z czasem coraz gorzej i szybko wysechł.
    Ogólnie fajny post, lubię takie nowinki kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!