23 marca 2016

Nisrinasbia

Ostatnio żyłam na kartonach, co za tym idzie nie miałam za bardzo jak zabrać się za rysowanie. Przeprowadziłam się do innego mieszkania w Łodzi, a w tym samym czasie remontowany był mój pokój. Póki co, rozpakowałam jakąś część swoich rzeczy. Reszty na razie nie mam za bardzo gdzie położyć, bo brakuje mi kilku mebli. Ale w niedzielę wreszcie usiadłam do mojego nowego, wielkiego biurka i coś stworzyłam. Kolejny portret dziewczyny, którą obserwuję na instagramie. Kiedyś była blondynką, teraz ma ciemne włosy. Tutaj jej konto.
P.S. Standardowo przybory, których użyłam wypisałam w opisie pod filmem :)


11 komentarzy:

  1. Jest przepiękne *.*

    stoneofheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam jak dobrze umiesz odwzorować proporcje, ale chyba bardzo się śpieszyłaś z rysowaniem bo niedokładnie zrobiłaś przejścia między kolorami. Widać poszczególne pociągnięcia kredką. Chyba że to celowy zabieg;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne *.* te usta takie awww *0*

    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyszły Ci usta i oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się ogląda film, to wygląda prosti, a jak już się weźmie kredki... nie wychodzi :p
    Pozdrawiam :)
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!