15 czerwca 2016

Prosta akwarelowa ilustracja - KAKTUSIKI

Wczoraj na moim kanale na YOUTUBE wybiło aż 10 000 subskrybcji! Bardzo się cieszę i mam coraz większą motywację do tworzenia! :)
A jak coś zrobić, żeby się za dużo nie narobić, a jednocześnie efekt był fajny? 
Dzisiaj pokażę Wam tworzenie bardzo prostej i szybkiej ilustracji za pomocą akwareli. Starałam się to zrobić jak najprościej i aby zajęło jak najmniej czasu, żeby ten film nie trwał nie wiadomo ile :) Powycinałam też niepotrzebne dłuższe fragmenty, gdy mieszałam farby poza polem widzenia kamery. No i nie nagrywałam też procesu schnięcia poszczególnych warstw.


5 komentarzy:

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!