19 sierpnia 2016

Gdyby Pokemony był ludźmi - 8 ewolucji Eevee

Tydzień dodawania filmów na kanał bardzo mnie wykończył. Na razie dam sobie z tym spokój i chwilkę odpocznę, ale na dzisiaj przygotowałam ostatni odcinek z cyklu Pokemonów. Wczoraj się przeliczyłam z rysowaniem, bo pomyślałam, że jeśli ma być to ostatni film - musi być w nim coś fajnego. Tak oto wymyśliłam, że narysuję nie jednego, a aż 8 pokemonów na jednej pracy. No po prostu obłęd - nie dość, że zajęło mi to kilka godzin to efekt nie jest taki jakbym chciała. Ale liczą się chęci prawda? Dałam radę dodawać filmy dzień w dzień! Hurraaa! A teraz zapraszam na 8 ewolucji Eevee (kurczę... Zabrzmiało trochę jak 50 twarzy Greya XD):


2 komentarze:

  1. Fajnie, że na ostatni film z cyklu zdecydowałaś się na coś większego, wyszło super! :) Najbardziej podoba mi się jak wyszedł Vaporeon, a Sylveon ma taką słodką minkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie Ci wyszło!
    To, że może tym razem nie podoba Ci się efekt w 100%, to może następnym razem zakochasz się w efekcie.

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!