3 września 2016

WYGRAJ RYSUNEK!

Hej! Ostatnio jestem tak zabiegana, że nie wiem w co ręce włożyć! Trzeba szukać nowego mieszkania w Łodzi... Niby mam jeszcze miesiąc wakacji, a tyle pracy! A właśnie, niektórzy z Was już mają pierwszy dzień szkoły za sobą! Jak było? :)
Na pocieszenie, bo wiem, że dużo osób nie przepada za lekcjami, przygotowałam dla Was mini konkurs z moim rysunkiem do wygrania! Obejrzycie film, żeby dowiedzieć się o co w nim chodzi! Do wygrania ilustracja z dzisiejszej notki!
P.S. I dajcie znać jak tym razem audio...:)



3 komentarze:

  1. Piękna praca! :)
    Gdyby wyrosły mi rogi i elfie uszy... stwierdziłabym,że to sen! Że przeniosłam się w piękne doliny, pełne magii... świat rodem z Narnii :)... Podziwiałabym uroki tego świata... możliwe, że byłby on o wiele ciekawszy niż nasz obecny na Ziemii. Wszystko jest możliwe! Fajnie byłoby mieć taki sen...
    Subskrybuję Twój kanał! I czekam na więcej takich filmów - audio świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam..o e-mailu! Mój to: vereeben@o2.pl, na YT subskrybuję jako vereeben-art:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, jak zawsze! Chciałabym bardzo mieć jedną z nich w mojej małej galerii.
    Ja zdecydowanie przefarbowałabym włosy na niebiesko! Bo jak widać to idealne połączenie :)

    emjakubiec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Spam niemile widziany. Na komentarze typu "Super blog! Wpadnij do mnie!" nie odpowiadam. Czytam wszystkie komentarze! APROPOS: JEŚLI TO CZYTASZ I MASZ WERYFIKACJĘ KOMENTARZY KODEM OBRAZKOWYM, PROSZĘ SKASUJ JĄ, bo jeśli odpisuję na komentarz to jest to dla mnie uciążliwe!